mandag 25. juni 2012

Ny hekler

Bad monkey har Gi bort og Epla-butikk. :-)

19 kommentarer:

  1. Hei:)
    Eg vil gjerne ver med blandt heklebloggene:)

    SvarSlett
  2. Heisann, vil gjerne være med jeg også med bloggen Aggais lille verden:)

    SvarSlett
  3. Vil gjerne henge meg på "lasset" :-))
    Hilsen Ingun

    SvarSlett
  4. Hei :-)
    jeg vil også gjerne være med :-)

    SvarSlett
  5. Hei,
    Eg ønsker å få lagt inn bloggen min.
    Adr.til bloggen er: hagenisvingen.blogspot.no

    SvarSlett
  6. Hei! Jeg vil gjerne være med! :) barevrang.blogspot.no :)

    SvarSlett
  7. Hei! Her vil eg gjerne vere med :) miriampiriam.blogspot.no

    SvarSlett
  8. Eg er jo ein heklebloggar, så då kan eg jo vere med på Hekleblogger :)

    SvarSlett
  9. Hei:)
    Jeg ønsker veldig gjerne å bli med her. Spennende med så mangle flinke folk samlet på et sted!
    Min blogg: kretido.com

    Takk!

    Mvh
    Marianne

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med, vennlig hilsen Bente.

    SvarSlett
  11. Hei:)
    For en kjekk hekleblogg, kom over den ved en tilfeldighet. Kjekt med så mye inspirasjon samlet på en plass. Vil gjerne henge meg på med dere heklere, takk. ;)

    SvarSlett
  12. Hei :) jeg vil gjerne være med. Hilsen Hanne

    SvarSlett
  13. Hei. :)
    Så kjekt med en hekleblogg. :))
    Vil gjerne være med.
    Hilsen Mette.

    SvarSlett
  14. Hei,
    legg gjerne til http://strikkinghekling.blogspot.no hvis du vil. :)

    SvarSlett
  15. Hei,
    legg gjerne til http://strikkinghekling.blogspot.no hvis du vil. :)

    SvarSlett
  16. Hei, her er min hekleblogg: noirciss1.blogspot.no

    SvarSlett
  17. Great stuff buddy.Great post, I have read this post here I got very useful information. The 8 Best Auto-Clicker Apps for Android.You like this auto clicker apps then thanks me later.

    SvarSlett
  18. Really very happy to say, your post is very interesting to read. I never stop myself to say something about it. You’re doing a great job. Keep it up. If you are searching for auto clicker app for mac then click that.

    SvarSlett